FLAIERID

Suurepärane infokandja tutvustamaks oma ettevõtet, üritust või toodet!

Kui soovid oma ettevõtet reklaamida atraktiivse ja tõhusa vahendiga, siis flaierid ehk lendlehed on selleks kindlasti üheks sobivaks võimaluseks.

Print Grupp pakub sulle erineva suuruse ja kujundusega flaierite trükki, et saaksid oma sõnumi kliendini toimetada just selles vormis ja stiilis nagu soovid.

Flaierid sobivad suurepäraselt mitmesuguste reklaamikampaaniate läbiviimiseks, nagu toodete ja teenuste tutvustamiseks, eripakkumiste ja allahindluste reklaamimiseks, ürituste ja festivalide propageerimiseks ning paljuks muuks. Erinevate paberite ja viimistlusvõimaluste abil saad teha flaierid vastavalt oma brändi ja ettevõtte visuaalsele identiteedile.

Meie kogenud meeskond aitab sul valida sobiva formaadi, disaini ja trükitehnoloogia, et saaksid tulemusega täielikult rahul olla. Teeme kõik endast oleneva, et trükised jõuaksid sinuni kiiresti ja vaevata, et saaksid alustada oma reklaamikampaaniat.

Tule ja tutvu meie valikuga ning saada meile päring oma flaierite trüki kohta!

Oleme alati valmis aitama ja vastama kõigile sinu küsimustele.


Sõltuvalt kogustestest ja tootmisaegadest pakume digitrüki ja ofsettrüki teenuseid.


Kõige levinumad flaierite suurused on:

- A4 (210 x 297 mm)
- A5 (148 x 210 mm)
- DL või A65 (99 x 210 mm)
- A6 (105 x 148 mm)
- 1/3 A4 (99 x 210 mm)
- Square (148 x 148 mm)

Need suurused võivad erineda sõltuvalt riigist ja reklaamimaterjali eesmärgist ning kohanduda vastavalt klientide soovidele.


Olenevalt otstarbest saate valida flaierite paberiks 120-350g/m2 paberid, trükime flaiereid ka eriformaatides.

5 võimalust kuidas luua toimivad flaierid

1. Mõista oma sihtrühma - Enne tõhusate flaierite loomist on tähtis mõista sihtrühma, keda te soovite jõuda. See aitab teil valida õige stiili, suuruse ja kujunduse, et paluda nende tähelepanu. Näiteks, kui olete loomas flaierid noortele, peaks disain olema nooruslik ja julge, samal ajal kui flaierid pensionäridele võivad olla veidi tagasihoidlikumad ja lihtsamad.

2. Hoidke seda lihtsana - Lihtsuse põhimõte kehtib kõigile võimalustele. Kui disain on liiga keeruline või sõnum ei ole selge, siis kaotate oma potentsiaalsed kliendid. Flaierid peaksid olema lihtsad ja haaravalt mõtestatud, mis võimaldab lugejail ruttu ja stressivabalt mõista teie sõnumit.

3. Hinnake pilte ja teksti - Flaierid peaksid omama selget pilti, mis haarab silmapaistvalt tähelepanu. Kuid piltide puhul on vältimatu, et see ei saa olla liiga kitsendatud, et mitte segada ja pidurdada sõnumi edastamist. Sama moodi peaks tekst olema lihtne, kuid mõtestatud, et lugejad saaksid seda mugavalt lugeda ja mõista.

4. Ole loominguline - Lõpptulemusena tahate, et teie flaierid eristuks teiste seas ning jääks meelde. Seepärast ole loov ja proovige erinevaid kujundusi, värve ja kirjatüüpe. Siiski pidage meeles, et loovus peaks olema ajendatud ka sõnumi sisust ja teie sihtrühmadest.

5. Info edastamine peab olema tõhus - Ükski flaier ei too tulemust, kui sõnume pole tõhus. Seepärast on enne flaieri loomist mõttekas koguda oma mõtted ja defineerida selgelt oma eesmärk. Kas soovite kutsuda inimesi tulema teie üritusele, müüa tooteid või pakkuda teenuseid? Uurige, milline on teie sihtrühma vajadus ja kas teie sõnum lahendab nende probleeme. Jääge sihikindlaks, selgeks ja tõhusaks sõnumi edastajaks.