Visiitkaartide kujundamine ja trükkimine
 HINNAKIRI 
Trükk + lõikamine + lamineerimine + ümmardamine

Meie standarpaber on kvaliteetne 340g Splendrogel
 paber!



MUST-VALGED VISIITKAARDID 
trükk + lõikamine + pakendamine

KOGUSÜHEPOOLSED
trükk 1/0
KAHEPOOLSED
trükk 1/1
NURKADE
ümmardamine
100tk20€25€+5€
150tk23€36€+7€
200tk25€40€+8€
300tk30€ 50€+12€
300+...pakkuminepakkumine pakkumine

 VÄRVILISED VISIITKAARDID 
trükk + lõikamine + pakendamine


KOGUS ÜHEPOOLSED
trükk 4/0
KAHEPOOLSED
trükk 4/4
NURKADE
ümmardamine
100tk 25€40€+5€
150tk 32€54€+7€
200tk 37€64€+8€
300tk 45€80€+12€
300+... pakkumine pakkuminepakkumine


 LAMINEERIMINE 
lisandub trüki hinnale

KOGUS
läikiv
80mic
matt
80mic
läikiv
125mic
matt
125mic
100tk
+10€+12€+12€+14€
150tk
+12€+16€+14€+18€
200tk +16€+20€+18€+22€
300tk  +20€ +26€ +22€+28€
 300+... pakkuminepakkumine pakkumine pakkumine

Suuremate koguste puhul palume küsida hinnapakkumist!



MUUD TRÜKISED

ESITA TRÜKIPÄRING VÕI TELLIMUS


Visiitkaartide kujundamine ja tootmine

Visiitkaart on üks lihtsamaid, kuid mõjusamaid trükiseid, millega ettevõte või spetsialist endast esmamulje jätab. Hästi kujundatud ja korrektselt trükitud visiitkaart toimib miniatuurse visiitkaardina kogu brändile – see kannab edasi organisatsiooni stiili, suhtlustooni ja kvaliteedistandardit. Visiitkaardid liiguvad kohtumistelt kohtumistele, jäävad rahakotti, lauale ja kausta vahele ning on sageli esimene füüsiline materjal, millega partner, klient või koostööpartner kokku puutub.

Print Grupp tegeleb visiitkaartide kujundamise ja tootmisega terviklahendusena. Trükime visiitkaarte nii ettevõtetele, asutustele, koolidele, ülikoolidele, loome- ja teenindusvaldkonnale kui ka vabakutselistele ja spetsialistidele, kelle jaoks on oluline, et visiitkaart oleks ühtlasi professionaalne töövahend ja esinduslik brändikandja.

Visiitkaartide formaate on mitmeid. Eestis on levinumad mõõdud 90 × 50 mm ja 85 × 55 mm, kuid valmistame ka ruudukujulisi, kitsamaid, kõrgemaid ja erimõõdus visiitkaarte. Visiitkaart võib olla klassikaline üksikleht või voltimiskohaga kahekordne kaart, mis avaneb ja sulgub ning jätab rohkem ruumi info, lisakeelte või visuaalide jaoks. Formaat valitakse vastavalt ettevõtte visuaalsele keelele, rahvusvahelistele standarditele ja sellele, millist muljet soovitakse jätta – kas diskreetne ja klassikaline või selgemalt eristuv.

Paber on visiitkaardi trükkimise juures üks olulisemaid otsuseid. Visiitkaart peab käes tunduma kindel, tasakaalus ja brändi vääriline. Kasutame visiitkaartide jaoks kvaliteetseid kartonge ja paksemaid pabereid, mis annavad kaardile vajaliku jäikuse ja stabiilsuse. Print Grupil on lai paberivalik, mis on koondatud paberipoe sortimenti – sealt leiab nii klassikalised valged ja naturaaltoonis kaetud või katmata kartongid kui ka tekstuuriga, toonitud ja eripinnaga materjalid. Vastavalt soovile saab valida sileda ja modernse pinna, rahuliku mattkartongi või selgelt reljeefse ja taktiilse kunstitrükipaberi, mis rõhutab brändi eripära.

Viimistlus ja eritehnoloogiad annavad visiitkaardile lõpliku iseloomu. Lisaks lihtsale neljavärvitrükile on võimalik kasutada surutrükki, fooliumtrükki, partiilist UV-lakki, erinevaid laminaate ja muid efekte. Surutrükiga saab kaardipinnale tekitada kerge reljeefi, mis tõstab esile näiteks logo või nime. Foiltrükk võimaldab kasutada metalseid toone nagu kuld, hõbe, vask või erivärvilised metallikfooliumid, mis loovad eksklusiivse mulje. Laminaat ehk kiletus lisab visiitkaardile vastupidavust ning muudab kaardi pinnatunde konkreetseks – mattlaminaat annab rahuliku ja pehme pinna, läikiv laminaat rõhutab värve, spetsiaalsed variandid, näiteks pehme „soft touch“ laminaat, tekitavad eriliselt taktiilse kogemuse.

Visiitkaart võib olla väga selgelt brändikeskne või hoitud teadlikult minimalistlik. Kujunduse juures arvestame, kui palju infot on tarvis kaardile tuua. Tavaliselt sisaldab visiitkaart nime, ametinimetust, ettevõtte nime ja logo, kontaktandmeid, veebiaadressi ning vajadusel ka sotsiaalmeedia või struktuuriinfot. Oluline on hoida paigutus selge ja tasakaalus, et visiitkaart jääks loetavaks ka väiksema fondi ja pikemate ametinimetuste puhul. Kui ettevõttel on olemas brändiraamat ja kehtivad kujunduspõhimõtted, lähtume neist; kui mitte, aitame luua rahuliku ja selge baaskujunduse, mida saab kasutada kogu organisatsiooni ulatuses.

Paljudel juhtudel on ühe ettevõtte sees vaja tervet visiitkaardiseeriat – erinevad inimesed, ametid, mõnedel juhtudel ka mitme keele või juriidilise üksuse variandid. Sel juhul on otstarbekas luua ühtne visiitkaartide kujundusmall, millele saab tehniliselt lihtsalt lisada nimed, ametid ja kontaktandmed. Visiitkaartide trükkimine muutuvandmetega lahenduse abil võimaldab hoida brändi järjepidevat, vältida käsitsi sättimist ja tagada kogu seeria ühtlane väljanägemine. Sama kehtib olukordades, kus visiitkaarte on vaja mitmes keeles – lahenduseks võivad olla kas eri keeleversioonidega kaardid või ühe kaardi eri küljed erinevates keeltes, lähtudes sihtrühmadest ja kasutusloogikast.

Visiitkaarti ei kasutata ainult kohtumistel üleandmiseks. See võib olla osa pressikomplektist, konverentsimaterjalidest, komplektis kataloogide ja brošüüridega või lisatud pakkidele kaasaväärtusena. Seetõttu on oluline, et visiitkaart sobituks samasse visuaalsesse süsteemi ülejäänud trükiste, pakendite ja digikanalitega. Print Grupp aitab visiitkaartide kujunduse siduda muu kommunikatsiooniga nii, et kaardid ei näiks eraldiseisva üksiktrükisena, vaid teadliku terviku osana.

Trükitehnoloogia valik sõltub kogusest, viimistlusvõimalustest ja soovitud hinnatasemest. Väiksemate ja keskmiste tiraažide puhul kasutatakse enamasti digitrükki, mis võimaldab paindlikke tellimiskoguseid, kiiret uuendamist ja lihtsat muutuvate andmete kasutamist. Kui visiitkaarte on tarvis suuremates kogustes, näiteks jaeketis või laialdaselt esindatava organisatsiooni puhul, on otstarbekas valida ofsettrükk, mis tagab ühtlase värvikvaliteedi ja kuluefektiivse ühikuhinna. Eriefektidega, väga paksude või eriliselt viimistletud visiitkaartide puhul kombineeritakse tihti mitut tehnoloogiat ja tööetappi.

Visiitkaartide trükkimise planeerimisel on abiks, kui on läbi mõeldud, kes ja kus visiitkaarte kasutavad, kas vaja on üht või mitut kujundusvarianti, mitut keelt, millist muljet kaart peab jätma ning kui vastupidav see peab olema. Nendele küsimustele toetudes saab teha teadliku otsuse formaadi, paberi, viimistluse ja trükitehnoloogia osas. Print Grupp seob visiitkaartide kujunduse, paberivaliku, eriefektid ja tootmise üheks tervikuks, nii et visiitkaardid oleksid ühtaegu funktsionaalsed, vastupidavad ja visuaalselt veenvad ning toetaksid organisatsiooni igapäevast suhtlust iga kord, kui kaart kellelegi üle antakse.